Potřebujete zlepšit komunikaci a vztahy uvnitř vašeho týmu? Pošlete své lidi na kurz, který jim pomůže rozvinout jejich komunikační dovednosti!
Jasný návod na efektivní komunikaci, rozpoznávání a řešení konfliktů v týmu a způsoby, jak se dostat do flow.
Kurz je určen pro vedoucí pracovníky, manažery, ředitele i jednotlivé členy týmů.
Počet účastníků: 12 - 16 osob ve skupině
Cena: 25 000 Kč + DPH za školící den / počtem účastníků
Popiskurzu
Na kurzu se naučíte, jak nastavit kvalitní komunikaci na pracovišti. Kvalita vztahů na pracovišti je totiž přímo úměrná kvalitě komunikace. A kvalitní vztahy na pracovišti jsou jedním z nejdůležitějších aspektů zdravě fungující společnosti.
Lépe pochopíte význam základní definice komunikace, která říká: “Komunikace je o vyvolávání reakcí na všech smyslových úrovních.” Díky tomu se naučíte komunikovat tak, abyste vyvolávali reakce, které potřebujete vyvolat.
Dozvíte se odpovědi na otázky:
- Co jsou základy kvalitní komunikace?
- Jaké jsou její principy?
- Co všechno potřebuji pro kvalitní vztahy a komunikaci?
V praxi poznáte komunikační techniky, které vám pomohou vytvořit důvěrný, otevřený a bezpečný vztah s lidmi v práci. Vytvoříte tak pracovní prostředí, kde nemá prostor patologické chování (šikana na pracovišti mezi kolegy, obtěžování na pracovišti, …). Dále se naučíte, jak předejít základním komunikačním chybám jako jsou např. vynechávání, překrucování, generalizace apod. Jak řešit konflikty, které mohou z těchto příčin vzniknout.
A na závěr se budeme věnovat způsobům, jak pomocí komunikace dostat tým do flow a synergie.
Výhodou je předchozí absolvování kurzu “Základní principy komunikace”.
Po absolvování tohoto kurzu doporučujeme pokračovat v kurzech:
- Motivace obchodního týmu
- Efektivní komunikace v obchodě
- Styly přemýšlení
Jak kurz probíhá
- 1. den Teoretický výklad na základě skrip, které od nás obdržíte na začátku výuky.
- 2. den Praktický nácvik technik a postupů. Kurz je ukončen praktickou zkouškou, na jejímž základě dostanete certifikát o jeho absolvování.